piątek, 13 grudnia 2013

Tag : Kocham zimę.

Ponieważ, Łukasz otagował wszystkich, postanowiłam odpowiedzieć na te 10 pytań ;)

1. Ulubiony produkt do ust.

Kokosowy lub czekoladowy balsam do ust z ziaji.

2. Ulubiony lakier do paznokci.

Rimmel 60 seconds, kolor 500.


3. Ulubiona świeca.

Moją ulubioną nie tyle świecą jak olejkiem, który dodaję do kominka jest olejek o zapachu świąt, mieszanka piernika, cynamonu i pomarańczy. Zapach jest naprawdę rewelacyjny.

4. Ulubione perfumy 

Beyonce Pulse NYC zamiennie z Elizabeth Arden


5. Ulubiony napój

Zimą oczywiście gorąca herbata lub gorące kakao ! Uwielbiam też raz na jakiś czas napić się z tatą lampki grzanego winka :)

6. Ulubiony dodatek ubranie

KONINY KOMINY KOMINY i rękawiczki z jednym palcem ;)

7. Ulubiona fryzura na zimę

Grzywka + warkocz by jakoś wyglądać w czapce i by było wygodnie ;)

8. Co najbardziej lubisz robić zimą

Lepić bałwana, jeździć na sankach i na nartach. Siedzieć w domu z gorącym napojem i czytać książki.

9. Najładniejsze wspomnienie związane z zimą

Niespodziewany wypad z tatą do Zakopanego, zabawne było to że urwał się nam sznurek w sankach i tata związał swoje sznurówki i mógł ciągnąć córcię dalej ;) (miałam z 6/7 lat)

10. Ulubiony trend w modzie na zimę

Norweskie wzory !

Taguję każdego, kto ma ochotę odpowiedzieć na te pytania ;) 
Wysyłajcie linki, chętnie poczytam ;)

3 komentarze:

  1. ojoj. kakao <3
    zapraszam do mnie, może zechcesz wziąć udział w rozdaniu ;)
    cllaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja zimą lubię pić grzańca albo gorącą czekoladę z chili :)

    OdpowiedzUsuń