poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Luksja Care Pro, Enrich Shower Milk

Chyba nie ma osoby w blogosferze, która nie słyszała o tym co zrobił kilka miesięcy temu Flesz. Sama byłam w wielkim szoku i grzechem było nie skorzystanie, więc przebiegłam całe miasto niestety udało mi się kupić tylko dwie gazety :C. Tak tak mowa o Fleszu z Lukcją za 2,50 ! Przyznajcie się teraz jak na spowiedzi ile kupiłyście gazet ? :)


Od Producenta : Połączenie kremowego mleczka pod prysznic ze składnikami balsamu do ciała o właściwościach pielęgnacyjnych.  Poczuj jak twoja skóra zostaje nawilżona i staje się jedwabiście gładka już w momencie mycia. Właściwości nawilżające produktu zostały potwierdzone w badaniach laboratoryjnych. Mleczko pod prysznic zawiera odżywczy olej sezamowy, który nadaje skórze gładkość, elastyczność oraz tworzy naturalny film ochronny na powierzchni skóry.

Pojemność : 500 ml

Zapach : Przyznam, że trudno mi go określić, szczerze mówiąc mi nie pod pasował, ale jest delikatny, czuć sezam.

Konsystencja : Dość gęsta, taka jaką oczekiwałam od mlecznego żelu pod prysznic, kolor mleczny, który mieni się lekko na fioletowo, jak zamknięcie co mi się bardzo podobało.

Wydajność : Żel jest bardzo wydajny, niewielka ilość sprawia, że możemy miłą pianą umyć całe ciało.

Cena : Tak jak wspomniałam ja go zakupiłam za 2,50 z gazetą, ale wyszukałam w internecie, że regularna cena to około 11-12 złotych.

Moja opinia : Mimo zapachu, który mi się nie podoba i ceny, która przyznam szczerze nie jest zbyt atrakcyjna. To w żelu widzę same pozytywy. Butelka jest funkcjinalna, otwarcie nie sprawia problemu, i można na niej postawić żel, który ładnie spływa do końca. Niesamowicie nawilża, moja skóra jest bardzo bardzo bardzo sucha. Nie znam osoby z bardziej suchą skóra. Gdy używałam żelu nie miałam od razu białego ciała, które błagało o mocno nawilżający balsam. Więc jak najbardziej jestem na TAK ! :) Zapach się jak dla mnie niestety utrzymuje długo na ciele, jest lekki. Osobom w moim otoczeniu się bardzo podobał i spotykałam się z opiniami, że moje ciało bardzo łanie pachnie

Ocena : 5- /6

12 komentarzy:

  1. Też nie słyszałam o "Fleszowej" promocji :) Ale poszukam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety promocja flesza była pod koniec grudnia i nic nowego się już nie pojawiło.

      Usuń
  2. Znam i dla mnie jest ok a flesza mimo poszukiwać w grudniu u mnie nie było nigdzie za pewne przez cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi udało się kupić na promocji i w sumie jestem zadowolona działaniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kremowe żele pod prysznic :) Luksji nigdy nie miałam, ale z chęcią się skuszę, jakaś odmiana od Nivei :)

    p.s. Kochana, doszło wszystko! Bardzo dziękuję, mama mi wysyła w piątek! :*:*:* Buziaki!! :))))) Jak tylko dojdzie to od razu wrzucę wpis! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już niestety nie załapałam się na tego słynnego Flesza :D

    Ps. Aniu nagroda do mnie dotarła wczoraj, zapraszam na post :) Jeszcze raz serdecznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się, że dotarła. Przepraszam, że tak długo musiałaś czekać.

      Usuń
  6. Mi się nie udało dorwać ani jednej gazety ;) Widzę, że Tobie się spodobał, a ja znów czytałam masę narzekań na niego:))

    OdpowiedzUsuń
  7. teraz to kremowe mleczko jest w JOY, jak gdzieś napotkam to na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie bardzo lubię Luksję ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń